NAROČILO ARTIKLA

Da bi lahko naročili izdelke iz naše trgovine, jih lahko poljubno dajete v košarico, od koder jih lahko, v primeru, da si premislite, kadarkoli tudi odstranite. Izdelke iščete po kategorijah, ki so navedene zgoraj. Ko se odločite za naročilo, pritisnite na opcijo »Kupite sedaj« s čimer ste blago naročili. V roku 24-h vam bomo poslali e-mail ali vas poklicali po telefonu in s tem boste potrdili vaše naročilo.

Torej, postopek naročanja izdelkov:

  1. brskanje po trgovini
  2. nakup (naročilo) izdelka
  3. potrditev naročila

V primeru težav ali morebitnih vprašanj smo Vam na voljo:
e-mail: info@avelinerazor.si
Telefon: +386 41 898 421

IZDAJA RAČUNA

Ob prevzemu blaga, kupljenega v Spletni trgovini, kupec prejme za kupljene izdelke račun v tiskani obliki. Pravilnost podatkov je kupec dolžan preveriti pred oddajo naročila. Kupec je dolžan ob prevzemu blaga v primeru dostave na dom, poleg blaga prevzeti in zadržati tudi račun.

DOSTAVA

Pridružujemo si pravico izbrati dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko bolj učinkovito. Več o dostavi najdete na povezavi Dostava v nogi spletne strani.

MOŽNOSTI PLAČILA

Več informacij o možnosti plačila najdete na povezavi Možnosti plačila v nogi spletne strani.

VRAČILO BLAGA

Več informacij o vračilu blaga najdete na povezavi Vračilo blaga v nogi spletne strani.

CENA IN AŽURNOST PODATKOV

Cene so v EUR. Ponudnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnosti podatkov, ki so na avelinerazor.si. Možno je, da ponudnik ne utegne sočasno spremeniti podatkov. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah in omogoči preklic naročila oziroma predlaga rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

V primeru težav ali morebitnih vprašanj smo Vam na voljo:
e-mail: info@avelinerazor.si
Telefon: +386 41 898 421

STAVRNA NAPAKA

O STVARNI NAPAKI GOVORIMO, ČE:
  • stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
KAKO SE PREVERJA STVARNA NAPAKA NA ARTIKLU?

Stvarna napaka se preverja s primerjavo z drugim, enakim izdelkom oz. izdelkom enake vrste, z navedbami na artiklu ter pri proizvajalcu. Če stvarne napake po prej navedenih postopkih ni mogoče potrditi, se izdelke pošlje v preverjanje sodnemu izvedencu in cenilcu. Kupec mora prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

KAKO RAVNATI, ČE ODKRIJETE STVARNO NAPAKO?

V primeru, ko kupec na kupljenem izdelku odkrije stvarno napako, nas mora o tem obvestiti v zakonsko določenem roku in pri tem podati pisno prijavo z natančnim opisom stvarne napake. Stvarno napako lahko kupec reklamira v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake oz. v roku dveh let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Stvarno napako lahko kupec prijavi tako, da pošlje elektronsko sporočilo na info@headblade.si ter priloži vse potrebne podatke za ugotavljanje stvarne napake in omogoči pregled artikla. V primeru pošiljanja blaga po pošti, so stroški pošiljanja na strani kupca. Če je stvarna napaka utemeljena, se kupcu zraven kupnine, povrne tudi stroške pošiljanja. Kupec bo o rešitvi reklamacije obveščen v roku 8 dni od prejetja blaga v poslovalnico. Vsaka pritožba in reklamacija bo obravnavana v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

OBDELAVA OSEBNIH PODATKOV

Spletno mesto obdeluje in hrani (avtomatizirane in ročne) osebne podatke. Obdelava podatkov je opredeljena kot operacija ali niz operacij, ki se izvajajo in se uporabljajo za osebne podatke ali nabore podatkov (npr. zbiranje, shranjevanje, spreminjanje, ekstrakcija, ogledovanje, uporaba, sporočanje, uničenje itd.).

Osebni podatki so definirani kot podatki, ki se nanašajo na fizično ali pravno osebo in omogočajo neposredno ali posredno identifikacijo te osebe (npr. polno ime, elektronski naslov, naslov IP, telefonska številka, podatki o lokaciji, potrošniške navade itd.).

Vaše podatke do preklica hranimo in obdelujemo z namenom priprave prilagojenih ponudb, obveščanja o ugodnostih, aktivnostih, storitvah in dogodkih, za izvajanje trženjskih raziskav ter za izvajanje vnovičnega trženja oziroma remarketinga na družbenih omrežjih Google, Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube, Twitter.

AVTORSKE PRAVICE

Spletno mesto je v lasti podjetja Aleš Sapač s.p. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Vsakršno posredovanje informacij iz spletne strani je dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.

Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

Pridržujemo si pravico do napak in napačnih objav.